Bestellen, betalen & verzenden

Bestellen

- Alle getoonde prijzen op deze website zijn inclusief 21% BTW en exclusief verzendkosten.
- Na bestelling en betaling ontvang je van ons een orderbevestiging per mail.
- Je kan je bestelling ook ophalen, neem dan contact op voor het maken van een afspraak. 
- Indien je een afspraak met mij hebt voor het bekappen kan je aangeven dat ik de bestelling voor je mee kan nemen.

Betalen
- Wij maken gebruiken van een SSL Certificaat waardoor je er zeker van bent dat jouw gegevens via een beveiligde verbinding verzonden worden en niet in handen kunnen vallen van derden. Wij werken via Mollie-Payments.
- Online betaalmethode: Ideal (geen transactiekosten)
- Vooruitbetaling door middel van bankoverschrijving (geen transactiekosten)
Na het selecteren van deze optie en het verder voltooien van de bestelling krijg je van ons per e-mail de betaalgegevens, zodat je zelf het totaalbedrag (onder vermelding van je bestelnummer) naar ons kan overmaken. Vooruit betalen per bankoverschrijving is een veilige manier van betalen, maar houd er wel rekening mee dat het verzendproces één of meerdere dagen vertraging kan oplopen wegens het overschrijven van het bedrag. Op het moment dat het bedrag bij ons bijgeschreven is zal de bestelling verzonden worden.
- Betalen in termijnen is niet mogelijk. Voor bekapklanten kunnen de bestelde artikelen op de factuur erbij gezet worden.

Bezorgenkosten
- Ophalen (gratis) is alleen mogelijk na afspraak. 
-  Meenemen (gratis) indien er een bekapafspraak is.
-  Paketten via PostNL € 6,95
-  Brievenbuspaketten PostNL € 4,10

Verzending
- Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te laten leveren.
- Indien de artikelen van jouw bestelling voorradig zijn wordt de bestelling, op werkdagen, binnen 24-48 uur na ontvangst van de betaling verstuurd. Hierbij is ons streven om de bestelling binnen 24 uur te versturen.
- Zodra de bestelling verzonden is ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Mocht bovenstaande verzendtermijn onverhoopt niet worden gehaald dan informeren wij jou hier tijdig over.
- Levering verloopt via Post.NL en wordt op het door jou opgegeven adres afgeleverd. Na verzending ontvang je een mail met het track & trace nummer van jouw pakket, waarmee je jouw pakket kunt volgen via de website van Post.NL. Heb je je adres verkeerd opgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zo kunnen we kijken of we het tijdig kunnen aanpassen. Contact opnemen kan via de mail info@gezondepony.nl of een whats app naar 06 11916263.